sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Ahad, 25 Januari 2009

Obama Mahu 'Sekat' Hamas????

Dlm surah al-Baqarah ayat 120 ade menyebut tentang yahudi dan nasrani tidak akan reda dengan orang Islam (yang sebenar-benarnya islam).Pada kali pertama aku bertazkirah ketika usrah pemuda aku sudah menyebut tentang ayat ini dan aku cuba kaitkan dengan Barack Husein Obama.Aku cakap dalam tazkirah tu ramai orang Islam gembira bila Obama dipilih menjadi presiden Amerika.Ada yang dah merasa selesa bila Obama dah menang seolah-olah kita dah tak payah berjuang lagi.Sebelum dipilih menjadi presiden lagi dia sudah menunjukkan perangai jahatnya itu.Dia dah cakap awal-awal dah yang di juga mengiktiraf Hamas sebagai pengganas,Taliban sebagai pengganas.Dia jugak pernah cakap sesape yang memusuhi Israel bermakna memusuhi Amerika.Masih ade lagi ke orang Islam yang berharap kepada dia?Baru sahaja dia menjadi presiden Amerika yang baru dia sudah meminta Riyadh menyekat penyeludupan senjata ke Hamas.Betapa teruknya perangai presiden baru ini.Aku berharap sangat janganla ade lagi orang Islam yang berharap dengan Obama ni.

Tiada ulasan:

klik!!