sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Isnin, 7 Jun 2010

Pakistan Mencipta Klon Facebook


Atas tindakan Hari Melukis Muhammad yang dianjurkan oleh seorang pengguna Facebook dan disokong oleh Facebook,6pemuda Pakistan telah mencipta satu klon Facebook yang menyerupainya.Langkah ini diambil supaya lebih ramai pengguna Facebook meninggalkan laman web itu dan menggunakan alternatif ini.

Sudah ada cubaan memblok dan menggodam laman web ini.Bagaimanapun,laman sosial ini sudah mengumpul lebih kurang 250,000 muslim.Ramai di antara mereka adalah anti facebook,dan bekas pengguna facebook.

Cakap banyak pun tak guna,apa kata korang daftar dan support usaha saudara kita yang di sana.Ramai kata guna email yahoo tak boleh,jadi alternatifnya alwahy.com.Di sini pun boleh buat email.Tapi aku pakai yahoo boleh juga daftar.

http://www.millatfacebook.com/

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ape kebaikan millatfacebook ni? adkh sama saja dgn facebook yg asal cme nama saja yg lain? adakah masih ada sngkt paut dgn mark zuckerberg? ataupun ia adlh 100% buatan muslim? facebook xdpt manfaat kn ble kita join millat ni? -antifacebook-

Pejuang Muda berkata...

ini merupakan respon kpd hari melukis muhammad yg dianjurkan dlm facebook,dgn adanya millat ini org islam boleh sdikit demi sdikit memboikot facebook yg asli

klik!!