sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Jumaat, 1 April 2011

Syria,Lubnan,Somalia, Sudan, Iran Dalam List Untuk US Laknatullah Menyerang

 
Sebuah video yang dirakam pada tahun 2007 ,yang mendedahkan rancangan masa hadapan USA terhadap beberapa negara dan apa yang berlaku di Iraq sebenarnya.Ia telah dimuat naikkan di Youtube.com pada 22mac yang lepas.Video itu mengandungi wawancara bersama jenderal 4bintang Tentera Darat,Wesley Kanne Clark.

Dalam video yang dirakam pada tahun 2007 ini juga,Wesley sudah awal-awal menyebut negara Libya sebagai sasaran yang bakal diserang(ketika itu).

Clark mengatakan, Donald Rumsfeld yang saat itu menjawat sebagai menteri pertahanan mengatakan akan melakukan perang ke sejumlah negara, beberapa hari setelah serangan 11 September 2001. 


“Saya bertanya mengapa mereka menyerang, Donald Rumsfeld mengaku tidak tahu. Jadi saya mengambil kesimpulan jika mereka tidak tahu apa yang harus dilakukan,” kata Clark dalam wawancara , enam tahun setelah serangan ke WTC, New York. Clark mengungkapkan, ia sempat membaca memo bagaimana menjajah  negara-negara dalam kurun waktu lima tahun ke depan. “Negara itu adalah Syria, Lebanon, Somalia, Sudan, Iran, Libya,” kata Clark. 

Negara Arab yang kaya dengan hasil-hasil bumi seperti Arab Saudi,Kuwait,Qatar,UAE tidak akan diserang kerana 'kebonekaan' pemimpin-pemimpin negara tersebut terhadap USA.

Tiada ulasan:

klik!!