sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Rabu, 31 Mac 2010

Kubu Militer AS Di Bagram Diserang


Basis militer AS,di Bagram Afghanistan diserang oleh mujahidin Imarah Islam Afghanistan ketika kunjungan Presiden negara penjajah,Barack Obama.Dilaporkan 3misil roket dilancarkan dan telah menyebabkan kerosakan teruk di kawasan itu.Kejadian berlaku pada malam hari Isnin.

Setelah beberapa saat selepas itu,tentera kafir pula membalas dengan menembak misil ke satu daerah yang dikenali sebagai Qala Band, namun tidak menyebabkan apa-apa kerugian.Kejadian lain pula berlaku di distrik Musa Kala.Sebuah ledakan yang terjadi telah berjaya membunuh 25 tentera kafir pada petangnya.

Mujahidin Imarah Islam Afghanistan dalam sebuah pertempuran melawan tentara teroris AS di distrik Zarmat,telah berhasil membunuh 9tentera kafir dan mencederakan belasan yang lain.Pertempuran meletus setelah mujahidin melakukan serangan ke sekelompok tentara penjajah AS yang sedang berpatroli di daerah Sahak, distrik Zarmat. Setelah pertempuran selesai, tentera musuh yang tewas dan terluka segera dibawa menggunakan helikopter menuju basis militer mereka.

Tiada ulasan:

klik!!