sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Isnin, 26 April 2010

Innalillaah, Daulah Islam Irak Sahkan Syahidnya Abu Ayyub Al-Masri dan Abu Umar Al-Baghdadi



Berita gugurnya pemimpin Al Qaidah Iraq yang baru-baru ini digembar-gemburkan oleh media akhirnya mendapat pengesahan rasmi. Melalui salah satu forum internet pada Ahad (25/4), Daulah Islam Iraq mengesahkan berita tersebut. Innalillaahi wa inna ilayhi raaji'uun.Semalam asalnya aku tak percaya kerana sudah beberapa kali berita yang mahu melemahkan semangat mujahidin seperti ini tersebar.

Kenyataan rasmi yang berbahasa Arab yang juga ditandatangani oleh Abu al Walid Abdul Wahhab al Masyhadani, atau yang diketahui sebagai Menteri Syariah Daulah Islam Irak atau yang juga dikenal sebagai Abu Hamza al Muhajir berisi pengesahan syahidnya Syaikh Abu Ayyub al Masri dan Syaikh Abu Umar al Baghdadi pada tanggal 18 April lalu di Thar-Thar, 80 km (50 mil) barat laut Baghdad.

"Pihak Salibis(kafir) dan Syiah menggunakan insiden itu untuk meningkatkan kualiti pasukan keamanan Iraq dan memberikan kepada ilusi kemenangan pada musuh kerana keberhasilan operasi yang menampakkan kerugian besar bagi pihak musuh dan munafikin yang dilakukan oleh Imarah Islam Irak di Baghdad," pernyataan itu menambahkan.

Gugurnya dua pemimpin besar mujahidin Iraq ini tidak menjadikan aktiviti jihad melemah, sebagaimana yang dipropagandakan oleh media-media mainstream selama ini. Justru pernyataan ini muncul untuk membantah kebohongan propaganda kafir dan menegaskan kekuatan jihad yang tidak akan pernah berhenti, meskipun para pemimpin besarnya menjadi korban penyerangan para salibis.

Ingatlah semua musuh-musuh Islam,kami berjuang bukan kerana individu.Kami berjuang kerana Allah yang tidak akan mati.Mati seorang pejuang lahir lagi pejuang yang lain.Selamat melangkah ke jalan syurga para mujahidin yang gugur,insyaAllah kami akan menyusul.

"Ya Allaah, Dzat yang menurunkan kitab, yang menggerakkan awan, dan menghancurkan musuh, hancurkanlah mereka, dan tolonglah kami untuk mengalahkan mereka." (Muttafaq 'alayh)

Tiada ulasan:

klik!!