sila klik

BOIKOT!!!

BOIKOT!!!

Jangan Kita Lupa

Sabtu, 27 Februari 2010

Belasan Tentera Kafir AS Mati Bersama Tank -Tank Mereka Di Marjah


Mujahid-mujahid Islam di Afghanistan melaporkan belasan tentera kafir AS tewas bersama dengan hancurnya 7tank mereka dalam beberapa serangan terpisah di Kota Marjah akibat ledakan bom.Peristiwa pertama berlaku akibat ledakan bom ranjau di daerah Seh Patang dan Sefen di Marjah.Bom itu dilaporkan telah menghancurkan tank tersebut dan dimaklumkan semua tentera kafir maut di situ.

Beberapa hari kemudian,4tank pula berjaya dihancurkan juga akibat ledakan bom di daerah Sistani.Ramai tentera AS dilaporkan cedera parah akibat kejadian ini.Di pagi harinya pula dilaporkan 2tank pula berjaya dihancurkan juga akibat bom dipasang.

Ini merupakan jawapan untuk klaim militer musuh yang menyatakan telah berjaya mengambil alih Marjah dan mengibarkan bendera Afghanistan di wilayah tersebut. Klaim mereka tidak lebih dari propaganda murahan dan rumusan yang dibuat untuk membohongi publik. Fakta sebenarnya, hingga hari ini mujahidin Imarah Islam Afghanistan masih memegang tonggak kekuatan mereka di wilayah Marjah termasuk di wilayah pusat Marjah, Laisa.

Tiada ulasan:

klik!!